کشف تازه


     تابستان فرصت کشف تازه  

 

 

انسان نمی تواند آقیانوس جدید کشف کند مگر اینکه شجاعت از دست دادن دیدن ساحل زیبا را داشته باشد

 



نظرات شما عزیزان:

mohsen
ساعت14:02---17 تير 1392


از مترسکی سوال کردم: آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشده‌ای ؟



پاسخم داد : در ترساندن دیگران برای من لذتی به یاد ماندنی است پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی‌شوم!



اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم!



گفت : تو اشتباه می کنی!



زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد!!!




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 13 تير 1392 | 15:3 | نویسنده : اصغر رضایی گماری |