درد دل یک گلزن

همه فکر  می کنن گل زدن براشون شانس میاره ، اما من تصمیم گرفته ام که دیگه به هیچ تیمی گل نزنم!

لابد می پرسید چرا؟ پس گوش کنید:

در مسابقه مهمی که داشتیم ، مربی و بازیکنای تیم روی من خیلی حساب می کردند و تمام امیدشون به من بود و من هم خیلی خودم رو گرفته بودم.

خلاصه این که در بازی یه گل خوردیم و تا دقیقه هشتاد و نه هر کاری کردیم جبران نمی شدو شکست رو جلوی چشمامون می دیدیم تا این که در دقیقه پایانی روی یه حرکت جالب  چنان گلی به حریف زدم که حتی مربی تیممون از خوشحالی دو متر پرید هوا و تازه موضوع از همین جا شروع شد.

تا به خودم جنبیدم ، بچه های تیم روی سرم ریختند. یکی ، دوتا.... هر ده نفری روی سرم آوار شدند. هرچه فریاد زدم کسی متوجه نشد و دیگه نفهمیدم تا اینکه دیدم رو تخت بیمارستان هستم و همون جا تصمیم گرفتم که دیگه گل نزنم!!!



نظرات شما عزیزان:

یکی
ساعت14:59---26 مرداد 1393
سلام
وبلاگ قشنگ و پر طرفداری دارید امیدوارم در کاراتون موفق شوید


امیرحسین
ساعت22:15---13 تير 1393
الکی خودش رو مهم کرد
والا


....فاطی
ساعت13:19---7 تير 1393
منم اگه بودم چنین تصمیمی میگرفتم....

والااااااااااااااااااااااااا ااااااا........
عالی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ورزش 3# جام جهانی 2014 برزیل

تاريخ : پنج شنبه 5 تير 1393 | 23:10 | نویسنده : اصغر رضایی گماری |