حدیث پاکی

برای پدربزرگم که ساده زیستن را به من آموخت...

 

هر شاخه از نخل

  دستی شد

تا حدیث پاکی تو را بنویسد

جوی های ترک خورده

هنوز دست های استوار تو را

به یاد می آورند

دست هایی که

پرنده ها را به آواز وا می داشت...

تو آسمان بودی
و ما فقط بلد بودیم
  در  روشنایی تو  بخندیم

نگاهت را به ما بده

                    آفتابی شویم...

 


از همه عزیزان و همکاران و دانش آموزان و دوستانم که در مراسم تشییع پدر بزرگم حضور داشتند

و پیام تسلیت دادند ممنون و سپاس گذارم...

امیدوارم بتونم در شادی های شما عزیزان جبران کنم...

 



نظرات شما عزیزان:

a.t
ساعت17:43---19 خرداد 1393
من یه راهنمایی کنم کیه؟؟؟
پاسخ:بله سرکار دستگیرش کنید...


کمی بشین و رو اسمم فکر کن
ساعت13:46---6 خرداد 1393
عالییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییی

من پیام دادم ولی به اس یکی همون یکی که تائید نشد


پاسخ:جهت اطلاع همه پیام هایی که میام تایید میکنم مگر خصوصی باشن و خودش خواسته که تایید نکنم


یکی
ساعت11:42---3 خرداد 1393
ی جور دیگه هم میتونین جبران کنی.
ی نمره کمک کنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: حدیث پاکی

تاريخ : جمعه 2 خرداد 1393 | 18:37 | نویسنده : اصغر رضایی گماری |